Singö Skola drivs av ideella krafter

Singö Skolas Vänner ideell förening köpte ”Singö Skola” den 31/3 2020. Arbetet med att överta skolfastigheten från kommunen har varit ett flerårigt projekt, men nu är den åter i bygdens ägo. Vi är därför glada att kunna öppna upp skolan redan i sommar med några mindre aktiviteter, trots knappa resurser och Coronapandemi. Men för att kunna fortsätta att utveckla fastigheten behöver vi vara många medlemmar - som både bidrar med pengar och frivilligt arbete efter förmåga. Vill du stödja vårt fortsatta arbete med allt som ryms inom det vida begreppet ”kultur” är du därför välkommen att bli ägare och medlem.

Bli ägare och medlem!

Genom att sätta in årsavgiften 100 kr/person blir du en av många delägare i ”navet” Singö Skola som har som primärt syfte att främja Singös utveckling via nätverkande, landsbygdsfrågor och ideella sammankomster.

Swisha din mailadress - i meddelandefältet - till 123 00 822 63

Mer om bägge föreningarna >>

Sätt in 100 kr redan idag!

Swisha din mailadress - i meddelandefältet - till 123 00 822 63

- Ingen mail?

Swisha ditt mobilnummer till 123 00 822 63

- Ingen Swish?

Betala in till Bankgiro 5451-0524, ange mailadress eller telefonnummer som meddelande.

Ditt namn får vi automatiskt.

Gå in på singoutveckling.se om du vill läsa mer om projektet!